Google Marketing Platform je soubor integrovaných nástrojů a služeb od společnosti Google, které jsou navržené k pomoci marketérům a inzerentům lépe pochopit a zasáhnout jejich online publika.
Platforma zahrnuje řadu produktů, včetně Google Analytics, Google Ads, Google Data Studio, Google Optimize a Display & Video 360 (DV360). Tyto nástroje umožňují uživatelům sledovat a analyzovat data, vytvářet a spravovat reklamní kampaně, tvořit kreativní formáty, měřit výkonnost kampaní a provádět A/B testování pro optimalizaci webových stránek.
Jednou z hlavních výhod Google Marketing Platform je, že všechny tyto nástroje jsou integrované do jedné platformy. To umožňuje uživatelům jednoduše přepínat mezi různými nástroji a službami bez nutnosti se přihlašovat a odhlašovat z různých účtů. Navíc, díky této integraci, data a informace mezi různými nástroji mohou být snadno sdíleny a synchronizovány, což umožňuje marketérům a inzerentům mít holistický pohled na výkonnost svých jejich marketingových aktivit.
Kromě široké škály nástrojů a služeb, Google Marketing Platform také nabízí řadu zdrojů a podpory pro uživatele. To zahrnuje podrobné návody a tutoriály, online školení, fóra pro uživatele a podporu prostřednictvím e-mailu a chatu.