Přeskočit na obsah

Technické specifikace pro PR kampaně na iDNES

[et_pb_section fb_built=“1″ admin_label=“section“ _builder_version=“4.16″ background_color=“rgba(0,0,0,0)“ da_disable_devices=“off|off|off“ global_colors_info=“{}“ da_is_popup=“off“ da_exit_intent=“off“ da_has_close=“on“ da_alt_close=“off“ da_dark_close=“off“ da_not_modal=“on“ da_is_singular=“off“ da_with_loader=“off“ da_has_shadow=“on“][et_pb_row admin_label=“row“ _builder_version=“4.16″ background_color=“rgba(0,0,0,0)“ background_size=“initial“ background_position=“top_left“ background_repeat=“repeat“ width=“100%“ max_width=“100%“ global_colors_info=“{}“][et_pb_column type=“4_4″ _builder_version=“4.16″ custom_padding=“|||“ global_colors_info=“{}“ custom_padding__hover=“|||“][et_pb_text admin_label=“Text“ _builder_version=“4.16″ background_size=“initial“ background_position=“top_left“ background_repeat=“repeat“ global_colors_info=“{}“]

Komerční sdělení – PR článek

Rádi byste se podělili o nějaký zajímavý textový obsah? Přesně k tomu vám poslouží PR článek, který umístíme do zvolené rubriky. Ke sdělení můžete připojit až 5 fotografií, aby pro čtenáře bylo poutavější. V rámci článku lze umístit tři zpětné odkazy s proklikem na váš web či jinou cílovou stránku.

Upozornění pro články:

Pokud si přejete mít v textu i hypertextové odkazy, potom je důležité tato místa v textu vyznačit. Článek nelze publikovat bez hlavního obrázku v rozměrech stanovených níže. V článku nemohou být umístěny impresní kódy (tracking codes).

Technické specifikace PR článku

  • Rozměr hlavního obrázku: 630×360 px (nutno dodat vždy, bez něj není možno článek publikovat)
  • Datová velikost obrázku: max. 2MB a musí být horizontální orientace bez animace, musí být vytvořen v barevném prostoru RGB (nikoliv CMYK) a rozlišení 72 DPI
  • Formát: JPG, PNG

Délka sdělení

  • TITULEK: 70 znaků včetně mezer, slova v titulku nesmí být použita jako hypertextový odkaz
  • PEREX: 300 zn. vč. mezer, slova v perexu nesmí být použita jako hypertextový odkaz
  • TEXT: rozsah textu závisí na klientovi, doporučujeme jednu stranu A4 standardní řádkování

Ukázka PR článku na iDNES

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/parkhotel-richmond-odpocinek-v-krasnem-lazenskem-hotelu-v-cechach.A191120_155902_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/tri-tipy-na-vanocni-darky-pro-vsechny-kutily.A191115_155552_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/pojdte-s-nami-vyrabet-kvalitni-zdravotnicke-pomucky-pro-evropu-i-asii.A191112_113755_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/mrtve-more-kultura-i-okouzlujici-priroda-to-je-dovolena-v-izraeli.A191112_112615_zpr_sdeleni_hradr

Upoutávka na článek – hypertext

Malý, ale účinný formát, který podpoří čtenost vašeho sdělení. Hypertext je reklamní formát, který je umístěný na úvodní stránce iDNES.cz a Lidovky.cz, přímo mezi články o aktuálním dění. Obrázek hypertextu může zahrnovat i logo. Hypertext je krátké sdělení, které má především zaujmout a vzbudit zájem o další informace.

Dostupný na webech: iDNES.cz, Lidovky.cz

Technické specifikace hypertextu

  • Rozměr: 120×90 px
  • Datová velikost: 15 kB
  • Formát: JPG, PNG
  • Sdělení: Nadpis: 40 znaků, Text: 65 znaků včetně mezer.

Ukázka formátu hypertext

[/et_pb_text][et_pb_image src=“https://www.key-advantage.cz/wp-content/uploads/idnes-hypertext-hp.png“ alt=“idnes ukázka formátu hypertext“ title_text=“idnes ukázka formátu hypertext“ show_in_lightbox=“on“ _builder_version=“4.16″ global_colors_info=“{}“][/et_pb_image][et_pb_text admin_label=“Text“ _builder_version=“4.16″ background_size=“initial“ background_position=“top_left“ background_repeat=“repeat“ global_colors_info=“{}“]

Zdroj: www.idnes.cz

Z důvodu hladkého průběhu spouštění kampaní je nutné podklady dodat 14 dní před plánovaným startem kampaně. Děkujeme.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]