Pokud jste se někdy setkali při návštěvě internetové stránky před jejím načtením s reklamou, která se zobrazila takřka přes celou plochu a po několika vteřinách zmizela, vězte, že šlo o tzv. interstitial. Použití interstitialu (v českém prostředí se užívá výrazu vsunutá reklama) má svá pravidla – reklama se zobrazuje na maximálně 18 vteřin a musí ji být možné pomocí zavíracího tlačítka ukončit.
Jak by se měl vytvářet interstitial?
Interstitial musí být zpracovaný s ohledem na návštěvníka, měl by být zajímavý a obohacující. Vsunutá reklama se vytváří ve statické i dynamické formě, výjimkou dnes nejsou ani interaktivní hry či soutěže. Špatně vytvořený interstitial však může být pro řadu uživatelů otravnou a vlezlou formou reklamy, proto by se při vytváření měl dbát zvýšený důraz na formu sdělení informací.
Díky zkušenému týmu copywriterů, grafiků i programátorů se v key advantage s.r.o. postaráme o kvalitní a efektivní vytvoření interstitial reklamy.