Přeskočit na obsah

Marketing

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které dokážou přesně určit naše preference a chování. Ačkoliv se zdá, že tyto systémy šetří čas a zlepšují výsledky kampaní, není vše vždy tak, jak se zdá. Naše testování rozšířeného cílení ukázalo, že i přes dobré základní metriky mohou reklamy mířit na méně relevantní […]

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Reklama na Netflixu a Disney+: Jaké jsou možnosti pro inzerenty?

Streamovací platformy jako Netflix a Disney+ byly donedávna známé svým přístupem bez reklam. V poslední době se ale situace změnila a obě platformy začaly nabízet možnosti reklamy, aby přilákaly širší publikum a zlepšily svou konkurenceschopnost na trhu. Jaké možnosti reklamy tyto dvě platformy nabízejí, co to znamená pro uživatele a jaké výhody mohou mít pro inzerenty? Proč se Netflix a Disney+ […]

Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston

Soutěžíme v EFFIE 2024 s kampaní pro Ariston

Do letošního ročníku prestižní soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamu a marketingovou komunikaci jsme přihlásili naši kampaň pro společnost Ariston. Effie Awards (z anglického Effectivenes, tj. efektivnost) je celosvětová soutěž o nejefektivnější reklamu. V České republice se EFFIE uděluje od roku 1997. Společnost Ariston, globální výrobce a prodejce tepelné techniky, letos uvedl na trh v Česku nový produkt – ohřívač vody Velis Pro WiFi. […]

[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní

[Případová studie] Koloběžky Kostka – využití Google DV360 přineslo nárůst efektivity kampaní

Jak dostat více z rozpočtu na marketingové kampaně a jak měřit jejich efektivitu? To byla otázka, kterou se zabývali ve firmě Kostka kolobka, která je lídrem na trhu koloběžek v České republice. „Naše společnost vyrábí koloběžky a doplňky již 25 let, začalo to na Vánoce v roce 1998 a věnujeme se tomu dodnes, jsme nadšení inovátoři a produkty, které uvádíme na trh, […]

Placený Facebook a Instagram je realitou.

Placený Facebook a Instagram je realitou.

Uživatelé si mohou zaplatit za zobrazení bez reklam Meta Platforms, americká společnost za sociálními sítěmi Facebook a Instagram, spustila v Evropě placené předplatné umožňující bezreklamní používání těchto platforem, zatímco standardní přístup s reklamou zůstává zdarma. Tato novinka reaguje na regulace EU týkající se ochrany osobních údajů, přičemž je nabízena pouze uživatelům v EU a Evropském hospodářském prostoru, včetně Švýcarska, Islandu, […]

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Cílová skupina sledujících se mění Media Club, reklamní zastupitelství televize Prima, upravuje svou strategii a posouvá dolní hranici své základní nákupní cílové skupiny z 15 na 18 let, přičemž horní hranice zůstává na 69 letech. Tento krok reflektuje preference klientů, kteří preferují cílení na dospělé publikum s vyšší kupní silou a snaží se vyhnout právním omezením reklamy směřované na […]