Mobilní marketing je druh marketingové komunikace či reklamy, která se pojí s mobilními technologiemi – chytrými telefony či tablety. Jedná se o dynamicky se rozvíjející oblast marketingu, která stále ještě není plně využívána. Mobilní marketing zahrnuje reklamy zobrazující se na mobilu (na internetových stránkách nebo v mobilních aplikacích), SMS reklamy, QR kódy či samotnou optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení.
Mobilní marketing dříve
Pojem mobilní marketing v začátcích mobilních technologií byl součástí direct marketingu. Mobilní marketing se totiž dříve omezoval pouze na zasílání reklamních SMS zpráv. Jedná se například o reklamu: „Vážený zákazníku, nabízíme vám 20% slevu na naše produkty při nákupu na e-shopu. Akce platí do 30. 6.“
Mobilní marketing dnes
V současnosti se mobilní marketing neustále vyvíjí, a to díky stále většímu používání chytrých telefonů a tabletů. Firmy tvoří své weby s ohledem na mobilní technologie a mobilní reklama prostřednictvím bannerů či videí se v internetových prohlížečích či mobilních aplikacích zobrazuje stále víc. Do mobilního marketingu se také zahrnuje používání QR kódů, které se nachází v tištěných médiích, dají se naskenovat prostřednictvím mobilních telefonů, díky čemuž zákazník získá další detailní informace..
Dnes se mobilní marketing stává stěžejním prvkem komplexní marketingové strategie mnoha firem. V Key Advantage rozpoznáváme jeho význam a potenciál v dosahování konkrétních marketingových cílů. S rozvojem technologií a zvyšujícím se počtem uživatelů chytrých telefonů a tabletů, se mobilní marketing vyvíjí do vysoce cílené a interaktivní formy reklamy. Využíváme pokročilé techniky, jako jsou geotargeting, mobilní aplikace, in-app reklamy a interaktivní bannerové reklamy, které umožňují značkám komunikovat s uživateli v reálném čase a v konkrétních geografických lokacích.
V Key Advantage přistupujeme k mobilnímu marketingu strategicky, s důrazem na integraci s ostatními kanály digitálního marketingu, jako je SEO, email marketing, a sociální média. Tento integrovaný přístup nám umožňuje vytvářet soudržné a efektivní kampaně, které oslovují zákazníky na různých platformách a zařízeních. Naše týmy pečlivě sledují nejnovější trendy a inovace v mobilním marketingu, což nám umožňuje nabízet klientům nejen kreativní, ale i technologicky pokročilá řešení, která maximalizují angažovanost a konverze. Nabízíme také komplexní analýzy a reportingy, které poskytují hluboké vhledy do výkonu kampaní a pomáhají nám optimalizovat strategie pro ještě lepší výsledky.
Ten, kdo se chce zaměřovat na cílovou skupinu 12-25 by rozhodně mobilní marketing opomíjet neměl. Pokud potřebujete vymyslet kvalitní mobilní marketing, obraťte se na naši společnosti key advantage s.r.o.!