Přeskočit na obsah

Kostka

Společnost KOSTKA je českým výrobcem koloběžek, která se zaměřuje na inovace a kvalitu. Jejich produkty zahrnují širokou škálu koloběžek pro dospělé, děti, mushing nebo i pro seniory. Vyrábějí i speciální elektrokoloběžky a získaly ocenění za inovace v oblasti mikromobility a elektromobility. Firmu jsme oslovili s možností propagace jejich koloběžek cílovému publiku po celé ČR.

kostka logo 1 - Kostka

Oblasti spolupráce

  • online marketing
  • RTB kampaně
  • propagace produktů
  • tracking
  • storytelling
  • digital marketing

Vstupní situace

Společnost KOSTKA je českým výrobcem koloběžek, která se zaměřuje na inovace a kvalitu. Jejich produkty zahrnují širokou škálu koloběžek pro dospělé, děti, mushing nebo i pro seniory. Vyrábějí i speciální elektrokoloběžky a získaly ocenění za inovace v oblasti mikromobility a elektromobility. Firmu jsme oslovili s možností propagace jejich koloběžek cílovému publiku po celé ČR.

Jakou klíčovou výhodu jsme KOSTCE poskytli?

Pro našeho klienta jsme realizovali brandové online kampaně, přičemž jsme nastavili měření pro RTB (Real-Time Bidding) kampaně. Kampaň byla postavena na čtyřech základních pilířích:

  1. podpora značky,
  2. propagace aktivního životního stylu s důrazem na zdraví a pohyb,
  3. mobilita s využitím koloběžek pro dojíždění do práce,
  4. zábava určená pro děti a volnočasové aktivity.

Každý z těchto pilířů byl podpořen specifickou kreativou a cílením, přičemž jsme využili techniku storytellingu, kde se kreativy ukazovaly postupně. Tomu, kdo projevil zájem o první benefit, byl následně osloven dalším argumentem pro koupi. Klient měl sdílený přístup do našeho RTB systému, což mu umožnilo sledovat projevy zájmu o koloběžky, čímž byla zaručena transparentnost celé kampaně.