Přeskočit na obsah

Rating

Rating je jednou z důležitých veličin při zkoumání sledovanosti pořadu, čtenosti tištěného média či poslechovosti rozhlasového vysílání. Jedná se o veličinu, která udává, kolik lidí bylo zasaženo určitým médiem.

Jak se udává rating?

Rating se udává buďto v procentech, a sice kolik procent osob z dané cílové skupiny bylo zasaženo, popřípadě je možné jej vyjádřit i v tisících. O ratingu mluvíme ale samozřejmě i v souvislosti s reklamním či inzertním sdělení. Zde rating udává procento populace, které bylo tímto reklamním poselstvím zasaženo. Například GRPs kampaně jsou pak tvořeny součtem jednotlivých ratingů.

banner 43 - Rating

Ve společnosti Key Advantage využíváme rating jako nástroj k hodnocení efektivity kampaní, výkonnosti médií a spokojenosti zákazníků. Díky ratingu dokážeme objektivně porovnávat různé kanály a strategie, což nám umožňuje lépe alokovat rozpočty a maximalizovat návratnost investic. Pomocí důkladné analýzy ratingových ukazatelů, jako je například hodnocení televizních kampaní nebo online reklam, optimalizujeme kampaně tak, aby byly co nejúčinnější a dosahovaly maximálního zásahu u cílového publika. Naším cílem je poskytovat našim klientům přehledné a srozumitelné výstupy, které jim pomohou lépe porozumět hodnotě jejich marketingových aktivit a dále zlepšovat jejich strategie.