Přeskočit na obsah

Autocentrum Olomouc

Autocentrum Olomouc je renomovaný prodejce a servisní středisko automobilů. Klade důraz na odbornost svých zaměstnanců, moderní technologické vybavení a osobní přístup ke každému zákazníkovi. Díky svému zaměření na kvalitu služeb si firma vybudovala silnou pozici na trhu. Naše spolupráce s Autocentrem Olomouc byla zahájena analýzou jejich existující rádiové kampaně, na základě které jsme vypracovali novou strategii pro optimalizaci rádiové reklamy.

Oblasti spolupráce

  • online marketing
  • RTB kampaně
  • digital marketing
  • rádio
  • mediální plánování

Vstupní situace

Autocentrum Olomouc je renomovaný prodejce a servisní středisko automobilů. Klade důraz na odbornost svých zaměstnanců, moderní technologické vybavení a osobní přístup ke každému zákazníkovi. Díky svému zaměření na kvalitu služeb si firma vybudovala silnou pozici na trhu. Naše spolupráce s Autocentrem Olomouc byla zahájena analýzou jejich existující rádiové kampaně, na základě které jsme vypracovali novou strategii pro optimalizaci rádiové reklamy.

Jakou klíčovou výhodu jsme Autocentru Olomouc poskytli?

Naše strategie zahrnovala vytvoření flexibilnějšího plánu umožňujícího Autocentru Olomouc adaptovat svou inzerci v rádiu podle jejich aktuálních potřeb. Vybrali jsme afinitní stanice a časová pásma, které efektivně oslovují cílené posluchače. Rádiovou kampaň jsme dále rozšířili o RTB (Real-Time Bidding) kampaně pro značky Volkswagen, Seat a Cooper, přičemž každá značka cílila na odlišnou geografickou oblast a specifickou cílovou skupinu. Díky našim mediálním vztahům a odborným znalostem jsme přinesli Autocentru Olomouc řešení, které posunulo jejich marketingové aktivity na vyšší úroveň.

Výsledky spolupráce

V rámci naší inovativní RTB kampaně pro Autocentrum Olomouc jsme dosáhli významného rozšíření dosahu, kde jsme navíc oslovili více jak 2,5 milionů unikátních uživatelů online kampaní. Během jednoho roku jsme přivedli z kampaně proklikem na web přes 45 000 návštěv. Přestože jsme pracovali s identickým rozpočtem určeným pro rádiovou reklamu, naše strategie umožnila zdvojnásobení počtu reklamních spotů ve srovnání s původním balíčkem zakoupeným autocentrem přímo od rádia. Toto zvýšení reklamního dosahu ilustruje, jak naše přístupy a strategie přinášejí Autocentru Olomouc významné marketingové výhody.