Oblasti spolupráce
- online marketing
- SEO
- marketingový audit
- RTB kampaně
- propagace produktů
- PPC kampaně
- SEARCH
- PR oborové weby
- tvorba obsahu
- přímý nákup médií
- online média
- marketingová strategie
- mediální plánování
- kreativa
- analýza konkurence
Vstupní situace
Fenix Group je plně česká společnost, která se specializuje na výrobu a obchod v oblasti elektrických vytápěcích systémů. Vyrábí širokou škálu produktů, jako jsou topné kabely a rohože Ecofloor, sálavé panely Ecosun a speciální sálavé panely z materiálů jako sklo a mramor. Naše šestiletá spolupráce započala důkladnou UX analýzou jejich webových stránek, která vedla k návrhu významných úprav obsahu na webu a optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Naším cílem bylo zvýšit dohledatelnost webových stránek a e-shopu prostřednictvím efektivních SEARCH PPC kampaní.
Jakou klíčovou výhodu jsme FENIXu poskytli?
Během našeho partnerství jsme se dále zaměřili na online PR, aby bylo zajištěno, že Fenix, jako odborník a tržní lídr v oblasti elektrického vytápění, efektivně komunikuje své inovace a poskytuje důležité vzdělávání jak pro koncové zákazníky, tak pro B2B segment. Pro tyto účely jsme připravili optimalizované články obohacené o klíčová slova a zajistili jsme nákup PR prostoru na relevantních oborových webech a ve vedoucích zpravodajských médiích v České republice.
Následně jsme se soustředili i na posílení brandu Fenix prostřednictvím online RTB kampaní, které zvyšovaly povědomí o jejich produktech s důrazem na klíčové vlastnosti jako je česká výroba, spolehlivost a dlouhá životnost topných systémů. K vzbuzení zájmu u specifických cílových skupin jsme využívali dynamické kreativy a rich formáty. Kampaně jsme obohacovali výhodným nákupem mediálního prostoru pro rozhovory v televizi a podcasty, které ještě více zvýraznily hodnotu značky Fenix.
Výsledky spolupráce
Naše práce s Fenixem dosáhla významného úspěchu s RTB kampaněmi, které rychle vzbudily mimořádný zájem mezi koncovými uživateli. Dosáhli jsme až čtyřnásobně vyšší míry interakce ve srovnání s průměrem pro online kampaně. Tento výsledek je obzvláště pozoruhodný vzhledem k tomu, že se jednalo o specifické produkty, u kterých obvykle trvá rozhodovací proces zákazníků déle a nákupy se odehrávají jednou za život. Naše komunikační strategie zdůraznila důležitost a stabilitu české výrobní firmy, na kterou se zákazníci mohou spolehnout a významně přispěla k růstu a upevnění pozice Fenixu na trhu.