Přeskočit na obsah

Fenix

Fenix Group je plně česká společnost, která se specializuje na výrobu a obchod v oblasti elektrických vytápěcích systémů. Vyrábí širokou škálu produktů, jako jsou topné kabely a rohože Ecofloor, sálavé panely Ecosun a speciální sálavé panely z materiálů jako sklo a mramor​​. Naše šestiletá spolupráce započala důkladnou UX analýzou jejich webových stránek, která vedla k návrhu významných úprav obsahu na webu a optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Naším cílem bylo zvýšit dohledatelnost webových stránek a e-shopu prostřednictvím efektivních SEARCH PPC kampaní.

 

Oblasti spolupráce

  • online marketing
  • SEO
  • marketingový audit
  • RTB kampaně
  • propagace produktů
  • PPC kampaně
  • SEARCH
  • PR oborové weby
  • tvorba obsahu
  • přímý nákup médií
  • online média
  • marketingová strategie
  • mediální plánování
  • kreativa
  • analýza konkurence

Vstupní situace

Fenix Group je plně česká společnost, která se specializuje na výrobu a obchod v oblasti elektrických vytápěcích systémů. Vyrábí širokou škálu produktů, jako jsou topné kabely a rohože Ecofloor, sálavé panely Ecosun a speciální sálavé panely z materiálů jako sklo a mramor​​. Naše šestiletá spolupráce započala důkladnou UX analýzou jejich webových stránek, která vedla k návrhu významných úprav obsahu na webu a optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Naším cílem bylo zvýšit dohledatelnost webových stránek a e-shopu prostřednictvím efektivních SEARCH PPC kampaní.

 

Jakou klíčovou výhodu jsme FENIXu poskytli?

Během našeho partnerství jsme se dále zaměřili na online PR, aby bylo zajištěno, že Fenix, jako odborník a tržní lídr v oblasti elektrického vytápění, efektivně komunikuje své inovace a poskytuje důležité vzdělávání jak pro koncové zákazníky, tak pro B2B segment. Pro tyto účely jsme připravili optimalizované články obohacené o klíčová slova a zajistili jsme nákup PR prostoru na relevantních oborových webech a ve vedoucích zpravodajských médiích v České republice.

Následně jsme se soustředili i na posílení brandu Fenix prostřednictvím online RTB kampaní, které zvyšovaly povědomí o jejich produktech s důrazem na klíčové vlastnosti jako je česká výroba, spolehlivost a dlouhá životnost topných systémů. K vzbuzení zájmu u specifických cílových skupin jsme využívali dynamické kreativy a rich formáty. Kampaně jsme obohacovali výhodným nákupem mediálního prostoru pro rozhovory v televizi a podcasty, které ještě více zvýraznily hodnotu značky Fenix.

Výsledky spolupráce

Naše práce s Fenixem dosáhla významného úspěchu s RTB kampaněmi, které rychle vzbudily mimořádný zájem mezi koncovými uživateli. Dosáhli jsme až čtyřnásobně vyšší míry interakce ve srovnání s průměrem pro online kampaně. Tento výsledek je obzvláště pozoruhodný vzhledem k tomu, že se jednalo o specifické produkty, u kterých obvykle trvá rozhodovací proces zákazníků déle a nákupy se odehrávají jednou za život. Naše komunikační strategie zdůraznila důležitost a stabilitu české výrobní firmy, na kterou se zákazníci mohou spolehnout a významně přispěla k růstu a upevnění pozice Fenixu na trhu.