Oblasti spolupráce
- online marketing
- RTB kampaně
- propagace produktů
- tracking
- storytelling
- digital marketing
Vstupní situace
Společnost KOSTKA je českým výrobcem koloběžek, která se zaměřuje na inovace a kvalitu. Jejich produkty zahrnují širokou škálu koloběžek pro dospělé, děti, mushing nebo i pro seniory. Vyrábějí i speciální elektrokoloběžky a získaly ocenění za inovace v oblasti mikromobility a elektromobility. Firmu jsme oslovili s možností propagace jejich koloběžek cílovému publiku po celé ČR.
Jakou klíčovou výhodu jsme KOSTCE poskytli?
Pro našeho klienta jsme realizovali brandové online kampaně, přičemž jsme nastavili měření pro RTB (Real-Time Bidding) kampaně. Kampaň byla postavena na čtyřech základních pilířích:
- podpora značky,
- propagace aktivního životního stylu s důrazem na zdraví a pohyb,
- mobilita s využitím koloběžek pro dojíždění do práce,
- zábava určená pro děti a volnočasové aktivity.
Každý z těchto pilířů byl podpořen specifickou kreativou a cílením, přičemž jsme využili techniku storytellingu, kde se kreativy ukazovaly postupně. Tomu, kdo projevil zájem o první benefit, byl následně osloven dalším argumentem pro koupi. Klient měl sdílený přístup do našeho RTB systému, což mu umožnilo sledovat projevy zájmu o koloběžky, čímž byla zaručena transparentnost celé kampaně.