U klienta Nintendo jsme pracovali se zadáním připravit mezinárodní kampaň k propagaci nových herních titulů.
Cílem bylo oslovit co nejvíce hráčů napříč trhy ČR, Sk, PL, HU k čemuž jsme využili sociální sítě Youtube, FB, Instagram a Twitch.
Precizního zacílení mezinárodní kampaně pro desítky milionů lidí jsme dosáhli díky platformě Google DV360.
Oblasti spolupráce
- social media
- online marketing
- digital marketing
- YouTube kampaně
- RTB kampaně
- nákup médií
- dynamické kreativy
Vstupní situace
Japonská společnost Nintendo má více jak 130 letou historii. Původně vyráběla ručně malované hrací karty, postupně se přeorientovala na výrobu hraček a následně vývoj videoher. Dnes známe Nintendo především jako předního výrobce populárních herních konzolí jako je Nintendo Switch nebo legendárního Gameboye. Nintendo je známé díky postavám Mario a Pokémon, které zaujaly hráče po celém světě.
Oslovili jsme Nintendo s nabídkou správy online kampaní na sociálních sítích. Účelem bylo zefektivnit mediální nákupy a přinést tak lepší výkon alokovaných budgetů pro propagaci nových herních titulů pro Nintendo Switch.
První kroky:
Po úspěšném navázání spolupráce s pražskou společností Conquest, reprezentující značku Nintendo ve středoevropském regionu, jsme provedli detailní analýzu jejich mediálních nákupů založenou na předloženém mediaplánu. Díky důvěře lidí z Conquestu v naši práci jsme dostali příležitost během testovacího kvartálu ukázat naše schopnosti v optimalizaci kampaní na sociálních sítích.
Jakou klíčovou výhodu jsme Nintendu poskytli?
Naše strategie a metody v řízení kampaní přinesly zlepšení efektivity a zvýšený dosah při nižších nákladech, což umožnilo oslovit širší skupinu fanoušků Nintendo her. V regionech střední Evropy, včetně České republiky, Polska, Slovenska a Maďarska, jsme efektivně podporovali zapojení komunity milovníků her Nintendo. Naše úsilí vedlo k úspěšné propagaci nových titulů pro herní konzoli Nintendo Switch na platformách jako Facebook, Instagram, TikTok a YouTube. Díky pozitivním výsledkům jsme rozšířili naše kampaně o RTB (Real-Time Bidding) inzerce na vybraných webových stránkách v rámci těchto trhů.
Výsledky spolupráce
Naše práce přinesla nejen výrazné zvýšení dosahu příspěvků, videí a reklam v online mediálním prostředí sociálních sítí, ale také zajištění funkčních HTML dynamických kreativ. Vzhledem k tomu, že každý reklamní systém má specifické technické požadavky na zobrazování bannerů, adaptovali jsme japonské kreativy tak, aby byly plně kompatibilní s RTB systémy ve střední Evropě, čímž jsme zaručili jejich správné fungování a maximální efektivitu.