Přeskočit na obsah

Petr Hobža Snack

Společnost Petr Hobža Snack je českým výrobcem kvalitních brambůrků a dalších pochutin. Jistě znáte jejich Hobžovy Strážnické brambůrky. S důrazem na tradiční receptury a pečlivý výběr surovin nabízí produkty, které si získaly oblibu zákazníků po celé republice. Firmu jsme oslovili s možností propagace jejich značky a produktů širokému publiku.

Oblasti spolupráce

  • online marketing
  • digital marketing
  • mediální plánování
  • dynamická kreativa
  • youtube
  • RTB kampaně
  • marketingová strategie
  • rich formáty
  • branding
  • vizuál

Vstupní situace

Společnost Petr Hobža Snack je českým výrobcem kvalitních brambůrků a dalších pochutin. Jistě znáte jejich Hobžovy Strážnické brambůrky. S důrazem na tradiční receptury a pečlivý výběr surovin nabízí produkty, které si získaly oblibu zákazníků po celé republice. Firmu jsme oslovili s možností propagace jejich značky a produktů širokému publiku.

Jakou klíčovou výhodu jsme Hobžovi přinesli?

Vytvořili jsme propojení TV a digitálu, které přináší výsledky. Pro našeho klienta Hobža jsme navrhli a realizovali online brandovou kampaň, která efektivně doplnila televizní sponzoring. Klíčovou výhodou kampaně bylo její precizní načasování – začínala současně s televizním sponzoringem a po jeho skončení jsme strategicky posílili část online komunikace, například na YouTube, abychom zvýšili dosah televizní kampaně.

Kampaň stavěla na důrazu na hodnotu značky prostřednictvím claimu: Nejsme chipsy, jsme brambůrky. K tomuto sdělení jsme vytvořili atraktivní kreativní koncept zaměřený na oblíbené produkty Strážnické brambůrky a Moravské brambůrky. Součástí kampaně byly i interaktivní rich formáty, které zaujaly uživatele možností „otevřít pytlík brambůrek“ přímo v online prostředí, což podpořilo touhu po zakoupení produktu.

Jedinečným prvkem kampaně bylo propojení online a TV komunikace prostřednictvím formátu carousel v chytrých televizích LG, který se zobrazoval na úvodní obrazovce. V rámci carouselu běžel i sponzorský spot, což nám umožnilo sledovat jeho přehrání a efektivitu. Tento přístup přinesl zásadní výhodu v oslovení diváků chytrých televizí, kteří nejsou připojeni na pozemní vysílání. Díky této inovaci jsme nejen rozšířili zásah kampaně, ale také efektivně podpořili propojení jednotlivých kanálů a maximalizovali dopad komunikace.