Umíme ušít projekt přímo na míru a dlouhodobě pomáháme při budování brandu.
Oblasti spolupráce
- SEO
- analýza klíčových slov
- online PR
- content marketing
- propagace produktů
- targeting
- branding
Vstupní situace
Značka Purina nabízí krmiva pro psy a kočky, spadá pod nadnárodní společnost Nestlé. Marketing firem velikosti Nestle řídí vě většině případů zahraniční subjekty nebo velké mezinárodní síťové agentury. Oslovili jsme Purinu speciálně s naším unikátním projektem cíleným na chovatele psů a koček. Během měsíce jsme se stali jednou z 6 firem na celém světě, která mohla napřímo spolupracovat s Nestlé.
První kroky:
V první řadě jsme místo kampaně museli řešit právní legislativu. Nestlé má svoji agenturu a spolupráce s jinými firmami není možná. My jsme však přišli s možností, jak sbírat naše unikátní data o uživatelích – majitelích domácích mazlíčků. Tato data jsou naším výhradním vlastnictvím a proto jsme je nechtěli nikomu dále poskytovat. A tak jsme dostali výjimku pro přímou spolupráci s firmou Nestlé za účelem rozvoje značky Purina.
Jakou klíčovou výhodu jsme Nestlé poskytli?
Tým redaktorů proškolených na SEO pravidelně připravoval redakční obsah do specializované rubriky o mazlíčcích s vysokou měsíční návštěvností. Součástí každého článku byly zpětné odkazy přímo na krmiva Purina, čímž jsme podporovali návštěvnost i dohledatelnost webu. Díky vysoké návštěvnosti našeho vlastního portálu, kde rubrika mazlíčci pro Nestlé vznikla, a především také SEO optimalizaci, získaly články po indexaci velmi dobré pozice ve vyhledávačích. A tak vznikl přirozený obsah s vysokou čteností. Vytvořili jsme široký zásah velmi specificky zacíleného publika podle klíčových slov. Každý článek mírnou formou propagoval krmiva, aniž by působil na čtenáře jako reklamní text. Navíc poskytoval chovatelům velmi užitečné rady a byl zaměřený na konkrétní téma, které majitelé psů a koček řeší. U každého článku byla i vizuální podpora značky formou banneru branding se 100% vizibilitou.
Výsledky spolupráce
Během tří let naši redaktoři napsali přes 250 tematických článků s optimalizací na klíčová slova, která majitelé mazlíčků hledají na internetu. Od různých zdravotních problémů a výživových rad až po vývojové etapy u zvířat. Články dosáhly jen během dvou let čtenosti statisíce čtenářů a dodnes sbírají další publikum. Publikum z článků jsme navíc byli schopni využít a rozdělit podle tématiky článků na uživatele, kteří mají doma psa nebo kočku. Kdo jiný by hledal na Googlu informace o přezubení kočky nebo torzi žaludku u psa než přímo chovatel? Díky vlastním datům jsme mohli přesně tyto majitele mazlíčků dále oslovit cílenou reklamou na krmiva Purina např. na sociálních sítích.