Oblasti spolupráce
- analýza konkurence
- MML průzkum chování spotřebitelů
- online PR
Vstupní situace
Portfolio produktů Rudolf Jelínek zahrnuje hlavně slivovice v různých variantách, doplněné dalšími ovocnými destiláty jako hruškovice nebo meruňkovice. Dále nabízí bylinné likéry a elixíry, mezi které patří Luhačovická bylinná a likér Praděd, a ovocné likéry s výraznou chutí a vůní. Součástí nabídky je i Borovička Gin, který udržuje místní tradice. Naším úkolem bylo představení prémiových produktů, které spotřebitelé často nemusí znát nebo si je nespojují se značkou R. Jelínek.
První kroky:
Navrhli jsme doporučení, jak přistupovat k propagaci jednotlivých produktových řad. Zpracovali jsme finanční monitoring konkurence, abychom věděli, do jakých mediatypů klíčoví konkurenti investují. Dalším vstupním krokem byl průzkum chování spotřebitelů na trhu s destiláty.
Jakou klíčovou výhodu jsme R. Jelínkovi poskytli?
Naše vstupní analýza nabídla perspektivu na optimální alokaci rozpočtu mezi různé mediální kanály. Dále jsme představili inovativní přístupy k prezentaci produktů prostřednictvím online video streamů.
Výsledky spolupráce
Publikovali jsme články v předních zpravodajských médiích, které byly zároveň promované různými formami online reklamy, díky nimž se sdělení velmi rychle šířilo mezi uživatele. PR komunikaci jsme využili k propagaci kosher produktů i pořádaných akcí.