Přeskočit na obsah

Remarketing

Remarekting

Remarketing, známý též jako retargeting, je forma cílení reklamy, která se zaměřuje na opětovné oslovování uživatelů, kteří již navštívili určitou webovou stránku (například e-shop) nebo vyjádřili zájem o určitý produkt či službu.

Návštěva stránky je zaznamenána pomocí cookies do prohlížeče, a na základě toho se potom tato „označená” skupina uživatelů segmentuje na menší cílové skupiny. Těmto skupinám se pak na jiných webových stránkách (v postranním panelu, sociální sítě, mezi články, banner v záhlaví apod.) zobrazuje relevantní reklama, která je má přivést zpět na e-shop a přimět k nákupu.

Remarketing a vyhledávače

Remarketing se dá realizovat například přes reklamní systémy Google AdSense, která reklamy zobrazuje uživatelům na všech webových stránkách, které jsou zapojeny do její sítě. Na stejném principu funguje také služba Sklik Retargeting od Seznamu.

Remarketing je jedna z nejúčinnějších forem reklamy. Zobrazuje totiž reklamy na ty produkty, o které má konkrétní uživatel s velkou pravděpodobností zájem nebo o nich alespoň přemýšlí a zaujaly ho, jelikož si je již dříve prohlížel. Remarketing má tedy logicky za cíl, aby se z dřívějšího návštěvníka stal zákazník.

banner 18 - Remarketing

Ve společnosti Key Advantage používáme remarketing jako klíčovou strategii pro zvýšení konverzí a posílení loajality zákazníků. Tato metoda nám umožňuje znovu oslovit uživatele, kteří již projevili zájem o naše produkty nebo služby, ale z nějakého důvodu nedošlo k dokončení akce. Implementací cílených reklamních kampaní na různých platformách a webech, kde se vaše cílová skupina nejčastěji pohybuje, dosahujeme výrazného nárůstu viditelnosti vaší značky a efektivity vašich reklam. Naše remarketingové strategie jsou založeny na důkladné analýze uživatelských dat a chování, což nám umožňuje přizpůsobit obsah a nabídky přesně podle potřeb a předchozích interakcí uživatelů, maximálně tak zvyšujeme šance na jejich návrat a dokončení nákupu nebo jiné požadované konverze.