Přeskočit na obsah

ROI – Return on Investment

Máte-li v plánu investovat do reklamy, jistě vás bude zajímat ROI – Return of Investement. Jde o měřítko, vyjadřující návratnost uskutečněných investic a dokáže zadavateli reklamy říci, zda se nákup konkrétního prostoru vyplatil či nevyplatit a v jaké míře.

Při udávání ROI se pracuje s různými hodnotami, někdy je ROI vyjádřeno v procentech, jindy zase přímo v konkrétní měně (korunách, eurech či dolarech). Udané číslo vyjadřuje, kolik vydělala každá koruna, která byla do reklamy vložena. Je také zřejmé, že při nepovedených kampaních mohou ROI hodnoty dosahovat i záporných čísel.

ROI pomůže i při tvorbě dalších kampaní

Závisí na tom, s jakými statistickými jednotkami konkrétní mediální agentura či zpracovatel reportu pracuje. Reálné ROI se po ukončení kampaně také srovnává s původními předpoklady před zahájením kampaně a je užitečnou pomůckou při uskutečňování dalších reklamních kampaní.

banner 23 - ROI - Return on Investment

Ve společnosti Key Advantage klíčovým faktorem při hodnocení úspěšnosti našich marketingových kampaní je ROI (Return on Investment), neboli návratnost investice. Naším cílem je zajištění, aby každý vynaložený korun do marketingových aktivit přinášel maximální finanční výnos. Při plánování a realizaci kampaní důsledně sledujeme a analyzujeme výdaje a příjmy, aby bylo možné přesně určit efektivitu jednotlivých strategií. Pomocí pokročilých analytických nástrojů a metod hodnotíme, jaké aktivity nejlépe generují zisk a přispívají k růstu firmy, a na základě těchto informací optimalizujeme naše kampaně. Tímto způsobem Key Advantage zajišťuje, že investice našich klientů do marketingu nejsou jen nákladem, ale skutečnou investicí do budoucnosti jejich značky.