Přeskočit na obsah
PR & content
contentuspbenefitseducationlinkbuilding

Vyprávíme vaše příběhy

Každý článek je příležitostí odvyprávět jedinečný příběh. Poutavý obsah vytváří „wow“ efekt, který čtenáře přiměje k dalšímu prozkoumávání. Přinášíme život a význam do každého slova. Správně napsaný článek vyvolá ve svých čtenářích silné emociální reakce. Nabízí čtenáři nové poznatky, povzbuzuje jeho zvědavost a rozšiřuje jeho obzory.

Key Advantage - Media

Definujeme si cílovou skupinu

Mějte jasnou představu o tom, komu je váš článek určen. Zvažte jejich zájmy, potřeby, demografické údaje a preference. Díky tomu můžeme přizpůsobit texty, aby lákaly pozornost vašich zákazníků.

Zajímavé nadpisy a hodnotný obsah

Nadpis je první věc, kterou čtenáři uvidí. Musí být přitažlivý, stručný a zajímavý, aby přilákal jejich pozornost a podnítil zvědavost. Čtenáře je potřeba oslovit hned v úvodu, musí být proto silný a lákavý. Žádná omáčka, čtenářům chceme poskytnout užitečné informace, praktické tipy, názory i zábavu.

Používáme příklady a příběhy

Chcete aby vaše texty byly zapamatovatelné? Použití příkladů, otázek a příběhů může čtenářům pomoci lépe si představit a zapamatovat obsah. Skutečné příběhy a osobní zkušenosti jsou silným způsobem, jak oslovit emoce a zajistit, že se s vámi čtenáři propojí.

Strukturovaný formát a seo

Články i texty na webu organizujeme do jasných odstavců, používáme podnadpisy, bullet pointy, seznamy nebo grafy, které pomohou čtenářům snadno procházet obsah a nalézt klíčové informace. Respektujeme online prostředí a SEO, textům vryjeme linkbuilding a obohatíme je o klíčová slova, která hledají vaši zákazníci.

Píšeme srozumitelným jazykem

Píšeme srozumitelně a přístupně. Vyhýbáme se příliš složitým jazykovým konstrukcím a odbornému žargonu, pokud není vaše cílová skupina specializovaná.

Interakce a angažovanost

Vytváříme prostor pro interakci s čtenáři a tím i prostor pro to, aby s vámi zákazníci sdíleli vaše názory. Využíváme call to action, můžeme vaše čtenáře například pozvat k odběru newsletteru, vyzkoušení produktu nebo sdílení vašeho článku. Tím navýšíme jeho čtenost.