Přeskočit na obsah

Teleshopping

Pod pojmem teleshopping rozumíme speciální kategorii televizní reklamy. Teleshopping má sice, stejně jako reklamní spot, za úkol prodat určitý produkt, jeho provedení se však od klasických krátkých reklamních spotů výrazně odlišuje.

Teleshopping je jednak delší, a jednak představuje určitou formou prodeje produktů přímo v televizním vysílání. Diváci si totiž mají zpravidla možnost objednat daný produkt ihned po odvysílání nebo i během něj. To pro spotřebitele přináší jistou míru pohodlí, jelikož si výrobky mohou koupit přímo z domova, a to na základě televizního spotu, který jim podrobně představil vlastnosti a výhody produktu.

Jaké produkty nabízí teleshopping?

Prostřednictvím teleshoppingu si mají diváci možnost pořídit například fitness pomůcky, hračky, domácí potřeby, zahradní techniku, produkty péče o zdraví a krásu, elektro a další.