Přeskočit na obsah

Trendy

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Facebook a AI – jak toho využít při tvorbě kampaní?

Meta, společnost stojící za platformami Facebook a Instagram, využívá pokročilé algoritmy a umělou inteligenci k cílení reklam, které dokážou přesně určit naše preference a chování. Ačkoliv se zdá, že tyto systémy šetří čas a zlepšují výsledky kampaní, není vše vždy tak, jak se zdá. Naše testování rozšířeného cílení ukázalo, že i přes dobré základní metriky mohou reklamy mířit na méně relevantní […]

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Prima upravuje cílovou skupinu pro reklamu a zvyšuje ceny v roce 2024

Cílová skupina sledujících se mění Media Club, reklamní zastupitelství televize Prima, upravuje svou strategii a posouvá dolní hranici své základní nákupní cílové skupiny z 15 na 18 let, přičemž horní hranice zůstává na 69 letech. Tento krok reflektuje preference klientů, kteří preferují cílení na dospělé publikum s vyšší kupní silou a snaží se vyhnout právním omezením reklamy směřované na […]