Přeskočit na obsah

Ambient marketing

Ambient marketing je originální a netradiční forma reklamy. Jde o formu tzv. guerilla marketingu, který nevyužívá klasické reklamní prostory, ale spíše venkovní prostředí či běžné předměty, jako jsou odpadkové koše, dopravní zastávky nebo třeba pisoáry.

Pod pojmem ambient marketing se skrývá reklama, která upoutá pozornost, pobaví, je nápaditá. Je to zvláštní reklamní formát, který slouží k oslovení především mladší věkové skupiny.

Ambient marketing v praxi

Jde například o nápaditě pomalované odpadkové koše do podoby krabičky cigaret, nápaditě využitá zastávka, vtipná reklama uvnitř pisoáru nebo třeba polepené sedačky v MHD nějakým trefným motivem. Ambient marketing není jen způsob propagace značek a produktů, ale často se využívá i k upozornění na problémy životního prostředí, kterými je například plýtvání vodou či papírem.

banner 87 - Ambient marketing

V Key Advantage využíváme ambient marketing jako kreativní a netradiční formu reklamy, která se zaměřuje na to, jak se stát součástí každodenního života cílové skupiny. Tento přístup nám umožňuje umístit reklamu na netradiční místa, kde ji lidé nečekají, čímž vytváříme překvapující a zapamatovatelné zážitky. Věnujeme se nejen umístění reklamy na alternativní nosiče, jako jsou odpadkové koše, podlahy nebo zastávky, ale také využíváme humor, nadsázku a interaktivitu, aby naše kampaně měly silný dopad. Cílem je upoutat pozornost a vytvořit buzz, který se přenese mezi lidi, což v konečném důsledku zvyšuje povědomí o značce a podporuje šíření reklamního sdělení prostřednictvím word-of-mouth (WOM).