Z anglické fráze billing board, v překladu plakátovací plocha, vznikl název pro jeden z nejvyužívanějších formátů venkovní reklamy – billboard. Billboard označuje standardizovaný velký formát venkovní reklamy, daný rozměry 5,1×2,4 metrů. Svou velikosti je tak menší než bigboardy či megaboardy, i přesto však nabízí však významný potenciál k oslovení velké skupiny osob.
Billboard – důležitá součást outdoorové reklamy
Billboardy se umísťují podél cest či na velké plochy ve městech. Patří k důležité součásti outdoorové reklamy, která hraje významnou roli při vytváření marketingového mixu. Umístění reklamy na billboardy a další velké venkovní reklamní plochy má však svá specifika. Pokud si nejste jisti, zdali je právě billboard vhodným reklamním médiem pro váš projekt, kontaktujte naši společnost key advantage s.r.o., která vám s analýzou a následným výběrem nejvhodnějšího reklamního média pomůže.
V Key Advantage vždy přistupujeme k Billboard reklamám individuálně a vytváříme konkrétní nabídku na míru každé firmě. Pečlivě vybíráme pouze Bigboardy umístěné na hlavních silnicích a na viditelných místech, aby reklama klienta byla vždy dobře viditelná a oslovila co nejširší publikum. Pro dosažení maximální efektivity kampaní kombinujeme různé formáty, jako jsou Bigboardy, Double Bigboard, Smart boardy a někdy i digitální obrazovky, což nám umožňuje flexibilně využít klientův rozpočet a zajištění co nejlepšího zviditelnění značky. Naše kombinované strategie zaručují, že každá reklama je umístěná na strategických místech, kde má největší šanci upoutat pozornost a přinést maximální návratnost investic.