Základem úspěchu každé značky je její uvěřitelnost. Právě proto patří mezi jednu z nejdůležitějších složek značky RTB – Reason to Believe. Tato zkratka označuje důvody, které vedou k věrohodnosti. Současně vyjadřuje, proč zákazníci konkrétní značce věří.
Ve snaze o vytvoření prvotřídní značky je tak velmi důležité dělat vše pro to, aby se stala důvěryhodnou. K tomu lze dojít různými způsoby, vždy však jde o komplex několika prvků. Název značky, přitažlivý popis a demonstrativní ukázka patří k základním prvků, které vytváří RTB jako celek.
RTB a teleshopping
S RTB se mistrovsky pracuje v teleshoppingu. Proč by měli diváci dané značce kuchyňského kráječe věřit, když o sobě říká, že krájí rychle, pohodlně a bezpečně? Protože to vidí přímo na obrazovce, profesionální kuchař jim ukáže, jak daný výrobek skvěle funguje. Získávají tak jeden z podstatných důvodů značce uvěřit.