Přeskočit na obsah

ADMEZ

Pod zkratkou ADMEZ se skrývá Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. ADMEZ je profesním sdružením právnických a fyzických osob, které podnikají v přímém marketingu a prodeji na dálku. Asociace vznikla v roce 1997 sloučením Sdružení zásilkového obchodu (SZO) a Asociace direct marketingových agentur (ADMA).

Jaké má ADMEZ cíle?

ADMEZ zastřešuje přímý, databázový i mobilní marketing, mailingové služby, prodej na dálku či call centra. Mezi hlavní cíle Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu patří pořádání konferencí, seminářů a soutěžípublic relations, lobbying, prosazování etiky v branži nebo networking.

Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu je členem českého Svazu obchodu a cestovního ruchu, mezinárodní Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA) i Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO).

ADMEZ ve spolupráci s AKA pořádá každoroční soutěž Český direkt & Promo, která je zaměřena na oblast podpory prodeje, aktivace značek, přímé komunikace a digitálních řešení. V soutěži se hodnotí jak kreativita a nápaditost při tvorbě řešení, ale také výsledný dopad na růst značky a napojení na jejich strategie.