Přeskočit na obsah

Behaviorální marketing

Pochopit návyky, chování a oblibu zákazníků – to je v oblasti marketingu klíčová věc. A právě tím se zabývá tzv. behaviorální marketing. Jedná se o pojem, který označuje komplexní analyzování chování klientů pro lepší marketingovou efektivitu. Behaviorální marketing je typický pro online marketing.

Behaviorální marketing a jeho dělení

Behaviorální marketing se podle teorií dělí na dvě oblasti. Tou první je sledování zákazníkova chování na jednom konkrétním webu. Různé sociodemografické statistiky pomáhají firmám či e-shopům optimalizovat obsah vzhledem ke skupině zákazníků, která navštěvuje jejich web.

V druhém případě se jedná o propracované reklamní systémy, které jsou založeny na behaviorálním marketingu. Díky nim může zadavatel reklamy cílit na zákazníka podle jeho nedávného chování na internetu. Jedná se například o kontextovou reklamu nebo tvoření profilu klienta podle jeho vyhledávání v minulosti.

banner 90 - Behaviorální marketing

V Key Advantage využíváme behaviorální marketing k vytváření cílených a personalizovaných kampaní, které se zaměřují na chování uživatelů na webu. Tento přístup nám umožňuje sledovat a analyzovat interakce uživatelů, jako jsou jejich kliknutí, vyhledávací dotazy nebo předchozí nákupní chování, a na základě těchto dat přizpůsobit reklamní sdělení tak, aby co nejlépe odpovídalo jejich aktuálním potřebám a zájmům. V Key Advantage se soustředíme na vytváření vysoce relevantních a efektivních kampaní, které zvyšují míru konverze a zajišťují, že každé reklamní sdělení osloví správného uživatele ve správný čas. Naše strategie zahrnují pokročilou analýzu a segmentaci zákazníků, což nám umožňuje poskytovat personalizovaný obsah a nabídky, které přinášejí měřitelné výsledky.